.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخاب نمايندگان مجامع امور صنفي مازندران براي عضويت در شوراي اصناف كشور
در انتخابات نمايندگان مجامع امور صنفي استان مازندران، 18نفر كانديدا شدند كه بر اساس قانون بايد چهار نفر از مجمع امور صنفي توليدي و خدماتي و چهار نفر از صنوف توزيعي و خدماتي مازندران به جمع شوراي اصناف كشور اضافه شوند...

نمايندگان مجامع امور صنفي استان مازندران از طريق برگزاري انتخابات براي عضويت در شوراي اصناف كشور مشخص شدند.

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ،در انتخابات نمايندگان مجامع امور صنفي استان مازندران، 18نفر كانديدا شدند كه بر اساس قانون بايد چهار نفر از مجمع امور صنفي توليدي و خدماتي و چهار نفر از صنوف توزيعي و خدماتي مازندران به جمع شوراي اصناف كشور اضافه شوند.
در انتخابات امروز نمايندگان مجمع امور صنفي مازندران 65 نفر شركت كردند كه در پايان نورالله قلي‌زاده از شهرستان محمود‌آباد با 49 راي، عليرضا قدرتي از شهرستان نوشهر با 41راي، بهمن عالمي از شهرستان بهشهر با 28 راي و سيدمهدي تاجداران از شهرستان بابل با كسب 27 راي به عضويت شوراي اصناف كشور در بخش توليدي درآمدند.
در بخش مجمع امور توزيعي نيز محمود صادق كيا از شهرستان رامسر با 41راي، موسي فلاح از شهرستان آمل با كسب 37 راي، عليرضا شعبانپور از شهرستان چالوس با كسب 34 راي و قربانعلي رئيسي نيز از شهرستان نكا با 27 راي از استان مازندران به عضويت شوراي اصناف كشور درآمدند.
رئيس اداره اصناف سازمان بازرگاني مازندران در اين باره گفت: اين انتخابات همزمان با سراسر كشور و بر اساس قانون شوراي اصناف كشور در مازندران برگزار شد.
غلامرضا آقاگل‌زاده اظهار داشت: تاكنون حدود 112هزار واحد صنفي داراي پروانه در مازندران شناسايي شده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.